ADC*LT 2025 darbų teikimo startas – Liepos 16 d.
Kaip ir kasmet, ADC*Lietuva komisijos kambaryje susitiks vietinės įžvalgos ir tarptautinė patirtis. Todėl komisijoje matysime tiek Lietuvos, tiek užsienio agentūrų atstovus, kurie darbus vertins dviejose – dizaino ir reklamos kūrybos – kategorijose. Todėl įteiksime ir du Grand Prix – vieną už geriausią dizaino darbą, o kitą – už kūrybiškumą reklamos srityje.
Kaip ir kasmet, komisijos darbą pakviesime stebėti... ne, ne auditorius, o jaunuosius kūrybinkus ir dizainerius, kurie ne tik galės pamatyti kaip pristayti savo darbus, bet ir kokios priežastys ar argumentai lemia pergales.
Festivalio datos
2025 Liepos 16 d.
Darbų aplikavimo startas
2025 Liepos 30 d.
Ankstyvųjų (Early Birds) darbų aplikavimo pabaiga
2025 Rugpjūčio 15 d. Rugpjūčio 20 d.
Darbų aplikavimo pabaiga
2025 Rugpjūčio 29 d.
Trumpojo sąrašo (shortlist) paskelbimas
2025 Rugsėjo 4 d.
Konferencija ir apdovanojimai
Festivalio komisija
Dizaino komisija

Brian Collins, Co-founder at COLLINS
Brian Collins yra dizaineris ir agentūros COLLINS bendraįkūrėjas. Šiuo metu ši dizaino ir verslo transformacijos agentūra turi biurus San Franciske ir Niujorke. Dešimtmetį prieš įkuriant COLLINS, Brian buvo vyresnysis kūrybos vadovas Ogilvy Worldwide agentūroje esančiame prekių ženklų ir inovacijų departamente. 2005-aisiais žurnalas „Fast Company“ titulavo Brian Collins „Amerikos Dizaino Meistru“. COLLINS nuolat laimi „Metų agentūros“ apdovanojimus teikiamus žurnalo „AdAge“, o klientų sąrašas pasipildė tokiais prekių ženklais kaip „Spotify“, „Facebook“, „Instagram“, „Robinhood“, „Nike“, „sweetgreen“, „Airbnb“, „The Guggenheim Mueseum“ ir „Google“. Negana to, jis būvo pirmasis grafikos dizaineris pakviestas dalyvauti „Pasaulio ekonomikos forume“ Davose. Šiuo metu Brian gyvena Manhatene ir Cape Cod, kur turi sukaupęs gerokai per daug knygų.

Andrea Trabucco-Campos, Partner at Pentagram
Andrea Trabucco-Campos yra „Pentagram“ partneris, nepriklausomo mažų tiražų leidėjo „Vernacular“ įkūrėjas ir SVA bei Jeilio universitetų profesorius. Andrea yra grafikos ir šriftų dizaineris, kurio praktikoje naudojama tipografija ir elgsena siekiant sukurti transformatyvias vizualines tapatybes. Aktyviai dirbdamas su naujomis technologijomis, pvz., dirbtiniu intelektu, savo darbuose jis tiria jų vaidmenį dizaino procese, amatų ir kultūros plėtroje. Jo darbai apima tiek skaitmeninę, tiek materialią sritis, įskaitant prekės ženklų tapatybes ir sistemas, svetaines ir programas, knygas ir redakcinius darbus, judesį ir sąveiką, ženklus ir aplinką bei individualizuotus šriftus.

Andrew Kitchener, Associate Creative Director at Ragged Edge
Andrew yra asocijuotas kūrybos direktorius „Ragged Edge“ – prekės ženklo kompanijoje, skirtoje žmonėms, kurie nesitenkina vidutinybe. 18 metų „Ragged Edge“ padėjo partneriams, tarp kurių „Wise“, „Papier“, „Mindful Chef“, „Zoe“, „Eager“ ir „Globe-Trotter“, naudoti prekės ženklą, kad apibrėžtų, sukurtų ir įsipareigotų skirtumui.

Phil Rosieur, Creative Director at NOT Wieden+Kennedy
Gimęs ir augęs Naujojoje Zelandijoje. Nuo 2017-ųjų metų dirba W+K NOT ir W+K agentūrose. Rankas pridėti teko prie visko: nuo Naujosios Zelandijos gatvės mados prekių ženklų ir muzikos įrašų kompanijų ar politikų, iki darbo su hakeriais. Galiausiai Philui teko dirbti su tokiais prekių ženklais kaip „Ford“, „Upwork“, „Sainsbury“, „Kahlua“ ir, žinoma, „Nike“, kuriam padėjo tapti kultūriškai aktuliu formuojant bendruomenę, skonį ir nuoseklumą. Jo kūrybiškumas dedikuotas dalykų augimui, kūrimui ir taisyklių laužimui.

Beatričė Baronaitė Lau, Designer at DADADA
Dizainerė ir iliustratorė, turinti daugiau nei 7 metų patirtį kūrybinio dizaino srityje. 2018 metais baigė grafinio dizaino studijas Shillington Graphic Design koledže Londone, po studijų grįžo į Lietuvą. Penkerius metus dirbo pakuočių dizaino agentūroje Etiquette, kur pradėjusi jaunesniosios dizainerės pareigas išaugo iki meno vadovės. Šiuo metu dirba studijoje DADADA, kur kuria vizualinius identitetus, konceptus ir potyrines erdves. Beatričė taip pat aktyviai veikia kaip laisvai samdoma iliustratorė - jos darbai puošia pakuotes, tekstilę, muzikos viršelius ir spaudą. Nuo 2025 metų pradžios, ji vadovauja dizaino skyriui didžiausiame Lietuvoje „Eurovizijos“ naujienų portale „Eurodiena“. Tarp jos klientų tokie prekių ženklai kaip „Pergalė“, „Akvilė“, LRT, Rūta MUR, „Dione“, „Gubernija“, „Utenos-Švyturys“ alus ir daugelis kitų.

Nerijus Keblys, Co-founder at Taktika Studio
Taktika studio bendraįkūrėjęs, dirbantis vizualinės komunikacijos dizaino srityje. Dviejų žmonių dizaino studija dirba ir kolaboruoja su kultūros, žurnalistikos, dizaino ir edukacijos projektais ir prekės ženklais Lietuvoje ir užsienyje. Pastaraisiais metais daugiausia studijos praktika nukreipta į įvairių sričių prekės ženklų ir projektų vizualinio identiteto kūrimą. Taktika studio dažnai bendradarbiauja su įvairių sričių kūrėjais ir studijomis, kurių požiūris į procesą yra artimas. Visais atvejais dizaino praktika yra išraiškinga ir paremta suprantamomis ir aiškiai grindžiamomis įžvalgomis. Pastaraisiais metais studijos veikla prasiplėtė ir į erdvių navigacijos dizaino sritį.

Kazimiera Petkevičiūtė, Co-founder & Creative at Younique
Kazimiera daugiau nei dešimtmetį veikia komunikacijos, reklamos ir prekių ženklų kūrimo strityje. Startavusi viešuosiuose ryšiuose, nėrė į didelės reklamos agentūros vandenis, kol galiausiai su kolegomis įkūrė „Younique studio“. Ten kasdien ieško atsakymo į klausimus, kaip sukurti ir auginti unikalius prekės ženklus. Kad ir kaip banaliai tai beskambėtų. Iki šiol jai pavyko surinkti nemažai tarptautinių kūrybos apdovanojimų, tarp kurių – Kanų liūtų nominacija, „The Clio Awards“, „ADC“ ir „D&AD“ statulėlės. Kazimiera labai mėgsta, kai vaizdas yra gražus, bet dar labiau – kai jis eina koja kojon su prasme ir žinute. Įkvėpimo ieško grafinėse novelėse, „film noir“ ir klausydamasi svetimų pokalbių kavinėse.
Reklamos komisija

Kosta Schneider, Chief Creative Director at Publicis Groupe (UA & CZ)
Kosta yra patyręs kūrybos lyderis ir „Art Directors Club Ukraine“ prezidentas. Jo rankose net 7 „Kanų liūtai“ tarp kurių ir pirmasis aukso apdovanojimas Ukrainai. Greta to, jo sąskaitoje daugiau nei 300 apdovanojimų tokiuose festivaliuose kaip „Effie Europe“, D&AD, „The One Show“, „Epica“, „Clio“, „Andy“ ir daugybėje kitų. Jis buvo pirmasis Ukrainos atstovas „Kanų lūtų“, D&AD“, „The One Show“ ir kitų apdovanojimų komisijose. Kosta tiki, kad nėra nieko neįmanomo, jei nepasiduodi.

Fernando Silva, Senior Copywriter at UZINA
Fernando gimė ankstyvaisiais 90-aisiais ir pradėjo mokytis reklamos būdamas vos keturiolikos. Vėliau jis baigė rinkodaros komunikacijos mokslus ir greta to tapo sertifikuotu edukatoriumi. Per daugiau nei 12 metų jis spėjo padirbti ir su nepriklausomomis agentūromis, ir su didžiaisiais agentūrų tinklais, kol galiausiai prisijungė prie UZINA, kur dabar yra vyresnysis kūrybininkas ir kūrybos supervizorius. Per savo karjerą jis dirbo su apdovanojimus pelniusiais projektais tokiems prekių ženklams kaip IKEA, „Samsung“, „Vodafone“ ir „Jameson“. Jo darbai įvertinti tokiuose festivaliuose kaip „Kanų liūtai“ „D&AD“, „One Show“, CCP, ADC*E, „El Ojo“, „NY Festivals“ ir Portugalijos „Effie“. Greta darbo reklamos agentūroje jis yra dėstytojas „Brother Lisbon“ ir jau išdėstė daugiau nei 300 valandų paskaitų apie kūrybą, tekstų rašymą ir turinį. Fernando kažkurią dieną planuoja pasidaryti tatuiruotę su žodžiais „YOUR AD HERE“.

Catalin Rusu, Co-founder at Rusu+Borțun
Gimęs 1980-aisiais, Catalin jau du dešimtmečius padeda kurti idėjas, prekių ženklus ir komandas, kurios kuria pokytį. Jau 2008-ais Catalin tapo „Rusu+Bortun“ bendraįkūrėju ir būdamas tiek agentūros vyriausiuoju kūrybos vadovu, tiek direktoriumi, padeda prekių ženklams augti per strateginį kūrybiškumą ir integruotą mąstymą. Nuo 2010-ųjų jis aktyviai formuoja visą industriją būdamas prekių ženklų konsultantu, tarptautinių komisijų nariu (ADC Europe, Effie, Golden Drum, Kyiv IAF, Ad Black Sea) bei pranešėju kalbančiu tokiomis temomis kaip asmeninis prekės ženklas, kūrybiškumas ir verslumas. Catalin darbai įvertinti tokiuose konkursuose kaip Effie Awards, Golden Drum, AdPrint, ADC Awards, Rebrand 100, Sabre Awards, Fibra Awards ir ADC Europe by The One Club. Jis taip pat baigė IAA School ir Berlin School of Creative Leadership. Šiuo metu jis yra ADC Romania vice prezidentas ir ADC Europe tarybos narys. Nuo 2012-ųjų Catalin yra tėtis, o nuo pat pradžių – nerūkantis žmogus.

Eimantas Barkauskas, Creative Director at Sons & Daughters
Po komunikacijos studijų dirbo ne pagal specialybę – Nidoje kepė picas. Tada netikėtai pamatė „The Atomic Garden” skelbimą apie galimybę laimėti progą ten mokytis reklamos. Picas iškeitė į stipendiją, po mokslų dirbo copywriteriu ir tapo paskutiniu „Love” agentūros kūrybininku. Buvo trumpam sugrįžęs prie maisto – su bičiuliais turėjo foodtruck’ą. Vis tik reklama nugalėjo. Eimantui pradėjus vadovauti Sons & Daughters kūrybos skyriui, jau pirmaisiais metais agentūra laimėjo „Password” apdovanojimą už efektyviausią metų kampaniją ir ADC*LT apdovanojimus už geriausią metų TV bei radijo klipus. Kuria kūrybišką, bet efektyvią arba efektyvią, bet kūrybišką reklamą. Iki šiol nesigaili pamatęs tą „The Atomic Garden” skelbimą, bet vis dar neatmeta galimybės grįžti prie maisto.

Auksė Šukevičiūtė, Copywriter at New!
Kai nežinojau, kuo būt, nuėjau į reklamą. Pradėjus kaip projektų vadovė „Brandworks“ – persimečiau į kūrybą „Clinic212“, tuomet „New”. Esu copywriterė, kuri kaskart raukosi, kai lietuviškai yra vadinama tekstų žmogumi. Copiai gi ne tik tekstukus stumdo. Būna juokinga, kai kūrybininkai per daug susireikšmina, nes juk ne žmonės operuojam. Bet tikrai sureikšminu galimybę su savo reklamytėm parduoti ne tik prekes klientams. Esmė parduoti norą kitokiam gyvenimui: lygias galimybes ir teisę mylėti. Tai nors apdovanojimų esu gavus daugiau nei prisimenu, labiausiai didžiuojuosi tyliu žmonių kodavimu būti geresniems.

Arnas Zdanovičius, Copywriter at Clinic 212
Kūrybininkas, šiuolaikinės politikos studijų magistras, kuris dėl reklamos metė neprasidėjusią komiko karjerą ir darbą viešame sektoriuje. Nes šiuolaikinės žmonių problemos sprendžiasi efektyviau, kai leidi korporacijų, o ne valstybės pinigus. Arnas pabaigė „The Atomic Garden“ reklamos mokyklą ir paskutinius 5 metus apylygiai išdalino agentūroms „Milk“ ir „Clinic212“. Per tą laiką surinko visų spalvų ADC žvaigždes, todėl turi naują tikslą – pasidalinti jomis su amato broliais ir sesėmis.
Jaunieji komisijos nariai
Tęsiame pernai pradėtą tradiciją. Jau antrą kartą į festivalio darbų vertinimo užkulisius įsileisime teisėjavimo patirties neturinčius stebėtojus. Tiek dirbančius agentūrose, tiek laisvai samdomus jaunus ir smalsius žmones. Jie neturės balsavimo teisės, tačiau galės išgirsti, kokios diskusijos vyksta ieškant skirtumų tarp aukso ir sidabro ir kokiomis sąvokomis operuoja žmonės, už diržo turintys daug metų patirties ir skirtingų prabų metalo.
Turime dvi komisijas (reklamos ir dizaino kategorijų) ir kiekvienai atitinkamai rinksime po du jaunuosius komisijos narius. Kandidatuoti gali net tik LDA nariai, tačiau pastariesiems bus teikiamas prioritetas.
Terminas, kuomet priimame registracijas yra iki rugpjūčio 29 d.
Kategorijos
A. ŽENKLODARA
A1 Naujo prekės ženklo identitetas
A2 Prekės ženklo atnaujinimas
A3 Kampanijos identitetas [Nauja]
A4 Logotipas
B. DIZAINAS IR MEISTRYSTĖ
B1 Grafinė komunikacija
B2 Pakuotės dizainas
B3 Leidinių dizainas
B4 Tipografija
B5 Judesio dizainas [Nauja]
B6 Iliustracija
B7 Fotografija
B8 Erdvės ir patirties/patyriminis dizainas
B9 Internetinių puslapių/programėlių dizainas
B10 Kita
C. INTEGRACIJOS IR INOVACIJOS
C1 Integruotos kampanijos
C2 Geriausias technologijų panaudojimas
C3 Turinio idėjos
C4 Geriausias duomenų panaudojimas [Nauja]
C5 Ryšiai su visuomene [Nauja]
C6 Darbdavio įvaizdis [Nauja]
C7 Kita
D. VIDEO IR AUDIO
D1 Televizija ir kinas
D2 Internetiniai video
D3 Garsinė reklama
D4 Animacija, VFX ir 3D meistrystė
D5 Garso dizainas ir meistrystė
D6 Muzikiniai vaizdo klipai [Nauja]
D7 Kita
E. INTERAKTYVŪS IR SKAITMENINIAI SPRENDIMAI
E1 Skaitmeniniai reklamos sprendimai
E2 Socialinės medijos sprendimai
E3 Geriausias influencerių panaudojimas [Nauja]
E4 Geriausias dirbtinio intelekto panaudojimas [Nauja]
E5 Kita
F. SPAUDOS IR LAUKO REKLAMA
F1 Vidaus ir išorės reklama
F2 Reklama laikraščiuose ir žurnaluose
F3 Skaitmeniniai ekranai
F4 Kita
G. AKTYVACIJOS IR NAUJOJI MEDIA
G1 Aktyvacijos ir pardavimų skatinimo kampanijos
G2 Netradicinė prekių ženklų patirtis (ambient)
G3 Gyvai įvykiai, pasirodymai ir renginiai
G4 Netradicinis media kanalų panaudojimas
G5 Kita
H. SOCIALINĖ REKLAMA
H1 Socialinės reklamos ir labdaros kampanijos
H2 Pavieniai socialinės reklamos ir labdaros sprendimai
H3 Pagalbos Ukrainai kampanijos
H4 Kita
Apdovanojimų taisyklės
FESTIVALIO PARTNERIAI
















FESTIVALĮ REMIA

© 2023 ADC Lietuva.