ADC*LT 2024 apdovanojimų komisija

Šių metų komisija – marga kaip visuomet ir tokia, kuri mato didesnį paveikslą. Todėl vertins ne tik detales, kruopštumą ir amato kokybę, bet ir kontekstą, bei darbų galimybe varžytis tarptautiniuose konkursuose.

Ir šiemet komisiją padalysime į dvi dalis: dizaino bei reklamos. Tiesa, šįkart įteiksime ir du Grand Prix, kuriuose išrinks dedikuotos komisijos. O jų darbą ir vėl kviesime stebėti jaunuosius dizainerius bei kūrybininkus, kurie ne tik išvys kaip atrodo konkurso užkulisiai, bet ir išsineš idėjų, kaip paruošti kitų metų konkurso darbus.

Komisijos nariai - jau netrukus.

Festivalio datos

2024 Liepos 16 d.

Darbų aplikavimo startas

2024 Liepos 26 d.

Ankstyvųjų (Early Birds) darbų aplikavimo pabaiga

2024 Rugpjūčio 14 d.

Darbų aplikavimo pabaiga

2024 Rugsėjo 5 d.

Trumpojo sąrašo (shortlist) paskelbimas

2024 Rugsėjo 12 d.

Konferencija ir apdovanojimai

Jaunieji komisijos nariai

Kaip ir praėjusiais metais, į festivalio darbų vertinimo užkulisius įsileisime teisėjavimo patirties neturinčius stebėtojus. Tiek dirbančius agentūrose, tiek laisvai samdomus jaunus ir smalsius žmones. Jie neturės balsavimo teisės, tačiau galės išgirsti, kokios diskusijos vyksta ieškant skirtumų tarp aukso ir sidabro ir kokiomis sąvokomis operuoja žmonės, už diržo turintys daug metų patirties ir skirtingų prabų metalo.

Turime dvi komisijas (reklamos ir dizaino kategorijų) ir kiekvienai atitinkamai rinksime po du jaunuosius komisijos narius.

Registracija - netrukus.

Kategorijos

A. INTEGRACIJOS IR INOVACIJOS

A1 Integruotos kampanijos
A2 Geriausias technologijų panaudojimas

A3 Turinio idėjos
A4 Kita

B. VIDEO IR AUDIO

B1 Televizija ir kinas
B2 Internetiniai video
B3 Radio reklama
B4 Animacija, VFX ir 3D meistrystė
B5 Garso dizainas ir meistrystė
B6 Kita

C. INTERAKTYVŪS IR SKAITMENINIAI SPRENDIMAI

C1 Interneto svetainės
C2 Socialinės medijos sprendimai
C3 Interneto baneriai (įskaitant rich media, pop-up ir pan.)
C4 Mobilios programėlės
C5 Kita

D. DIZAINAS IR MEISTRYSTĖ

D1 Naujo prekės ženklo vizualinis identitetas
D2 Prekės ženklo atnaujinimas
D3 Logotipas
D4 Tipografija (šrifto dizainas, šrifto panaudojimas)
D5 Pakuotė

D6 Leidinių dizainas (knygos dizainas, žurnalai, korporatyviniai leidiniai, ataskaitos)
D7 Grafinė komunikacija (plakatai, skrajutės, duomenų vizualizavimas ir t.t.)
D8 Iliustracija
D9 Fotografija
D10 Erdvės ir patirties/patyriminis dizainas
D11 UX/UI dizainas
D12 Žaidimų dizainas

D13 Kita

E. SPAUDOS IR LAUKO REKLAMA

E1 Vidaus ir išorės reklama pristato JcDecaux
E2 Reklama laikraščiuose ir žurnaluose
E3 Skaitmeniniai ekranai pristato JcDecaux
E4 Kita

F. AKTYVACIJOS IR NAUJOJI MEDIA
pristato B2Screen

F1 Aktyvacijos ir pardavimų skatinimas

F2 Netradiciniai sprendimai pasinaudojant aplinka (ambient)
F3 Gyvai atliekami triukai ir pasirodymai (stunts)
F4 Netradicinis media kanalų panaudojimas
F5 Renginiai
F6 Kita

G. SOCIALINĖ REKLAMA

G1 Socialinės reklamos ir labdaros kampanijos
G2 Pavieniai socialinės reklamos ir labdaros sprendimai
G3 Prekės ženklų socialinės atsakomybės kampanijos
G4 Pavieniai prekės ženklų socialinės atsakomybės sprendimai
G5 Pagalbos Ukrainai kampanijos
G6 Kita

Apdovanojimų taisyklės

1. Bendri nuostatai
• Festivalyje gali dalyvauti darbai, kurie buvo užsakyti, sukurti ir publi- kuoti viešai. Konceptualūs neviešinti darbai nepriimami.

• Darbus festivaliui gali pateikti Lietuvos piliečiai, Lietuvoje veikiančios organizacijos arba Lietuvoje kuriantys užsienio kūrėjai. Pats darbas gali būti viešintas bet kur pasaulyje.

• Darbą pateikiantis kūrėjas arba organizacija užtikrina, kad turi teisę kūrinį viešinti.

• Darbo pateikėjas, suteikia festivaliui teisę darbą viešinti internete, renginio metu ir festivalio komunikacijos tikslais.

• Pateikti darbai turi būti publikuoti ne anksčiau kaip 2022 sausio 1 d. ir ne vėliau kaip 2023 rugpjūčio 1 d.

• Pateikti darbai negali būti dalyvavę praėjusiuose ADC*LT festivaliuose.

• Pateikto ir apmokėto darbo negalima atsiimti, ir pinigai už jį negrąžinami.

• Festivalio organizatoriai pasilieka teisę patikrinti, ar darbo aprašyme pateikta informacija atitinka tikrovę (t.y. susisiekti su užsakovu, pareikalauti viešinimo įrodymo ir pan.).

• Festivalio organizatoriai pasilieka teisę keisti festivalio taisykles pagal savo nuožiūrą, tačiau naujos taisyklės netaikomos atbuline data.
2. Techniniai reikalavimai
• Darbai turi būti pateikti anglų kalba į atitinkamas kategorijas, skaitmen- iniu formatu, geriausiai pristatančiu darbą: statiniai vaizdai, video arba audio pasirinktinai. Ne daugiau šešių skirtingų failų.

• Jei tinkamai darbui įvertinti reikia jį pristatyti fiziškai, pateikėjas pavyzdį savo lėšomis gali organizatoriams atsiųsti paštu.

• Festivalio organizatoriai neprisiima jokios turtinės atsakomybės už darbų pavyzdžius.

• Jei pateitko darbo pavyzdį reikės grąžinti, pateikėjas apie tai festivalio organizatorius turi informuoti iš anksto. Grąžinimo organizavimas vyksta taip pat pateikėjo lėšomis.

• Darbo pristatyme neturi būti atskleistas autorius, nebent tai būtų savireklama.

• Video turi būti pateikti 1920x1080 px. Svarbu, kad pirmas kadras nebūtų juodas. Darbai ar jų pristatymai turi būti įgarsinti angliškai arba subtitruoti. Darbo pristatymo trukmė ne ilgesnė nei 2 minutės.

• Radio darbai turi būti pateikti video formatu 1920x1080 px su angliškais titrais. Titrų šriftas turi būti Helvetica Bold 55, baltas ant juodo, su 60 px tarpais tarp eilučių.

• Statiniai vaizdai turi būti pateikti JPG formatu, 2500 x 1406 px, 72 dpi (RGB). Vaizdai gali būti ir vertikalūs, ir horizontalūs.

• Visi darbai turi turėti angliškus aprašus, kurie bus naudojami juos vertinant ir viešinant. Svarbu, kad jie būtų pateikti taisyklinga anglų kalba ir be rašybos klaidų.

• Jei tas pats darbas pateikiamas į skirtingas kategorijas, jo aprašymas ir pristatymas turi būti pritaikytas kiekvienai kategorijai atskirai.

• Serija (lauko reklamos, video klipų, spaudos reklamų ir t.t.) turi būti pateikta kaip vienas darbas.
3. Darbų pateikimo datos ir kainos
Kainos ankstyvuoju periodu (iki rugpjūčio 14 dienos):

- Darbo pateikimo kaina - 70 €

- Darbo pateikimo kaina LDA nariams - 35 €

Kainos vėlyvuoju periodu (rugpjūčio 15 - rugsėjo 4 dienomis):

- Darbo pateikimo kaina - 100€

- Darbo pateikimo kaina LDA nariams - 50€
4. Darbų vertinimas
• Darbus festivalyje vertina organizatorių surinkta ekspertų komisija.

• Komisijos pirmininkas visada yra užsienio ekspertas.

• Sprendimai priimami balsų dauguma, kur komisijos pirmininkas turi du balsus, o visi kiti - po vieną.

• Visas kategorijas vertina ta pati komisija, tačiau skirtingose kategorijose pirmininko vaidmenį gali atlikti skirtingi ekspertai.

• Komisijos sprendimas galutinis ir neginčijamas.

• Komisijos nariai negali balsuoti už savo ar susijusių organizacijų darbus.

• Užsienio ekspertai, dirbantys tinklinėse organizacijose, negali balsuoti už darbus, kurtus to paties tinklo Lietuviškose organizacijose.

• Apie tokį interesų konfliktą ekspertą informuoja organizatoriai.

• Už bandymus paveikti komisijos narius, festivalio dalyviai ir jų darbai - diskvalifikuojami.

• Festivalio organizatoriai taip pat negali įtakoti komisijos narių sprendimo.

• Komisijos nariai gali nuspręsti perkelti darbą į kitą kategoriją.

• Komisija išrenka finalistus, o po to iš jų renka bronzos, sidabro bei aukso vertus darbus.

• Kategorijose ir subkategorijose gali nebūti nei vieno finalisto.

• Komisija gali skirti daugiau nei vieną bronzos, sidabro ir aukso apdova- nojimą arba gali neskirti jokio.

• Iš aukso apdovanojimus gavusių darbų renkamas festivalio Grand Prix.

FESTIVALIO INICIATORIUS

lda_white

FESTIVALIO PARTNERIS

kt_white

© 2023 ADC Lietuva.