ADC*LT 2024 Jaunieji talentai
ADC jaunųjų talentų programa, tai puiki galimybė, jauniems kūrėjams gauti įžvalgų ir patarimų iš savo srities profesionalų. Portfolio peržiūrų metu reklamos, fotografijos ir dizaino srities naujokai, turės galimybę pademonstruoti savo portfolio mentoriams. Jie pasidalins savo sukaupta patirtimi ir dalinsis įžvalgomis, kaip patobulinti savo darbų aplanką.
Talentų portfolio bus apžvelgiami ir patarimai liesis įvairioms portfolio dalims, galima bus sužinoti, kaip patobulinti savo darbus estetiškai, kaip juos įtaigiai pateikti ar aprašyti. Programa vyksta jau nebe pirmus metus, todėl čia buvo atrasta nemažai talentų, daug kūrėjų yra gavę darbo pasiūlymus iš savo mentorių. Kaip ir kasmet bus ieškomas tas vienintelis darbas, kuris keliaus į ADC Europe jaunųjų talentų kategorijos finalą.
Registracija veiks iki rugsėjo 10 d., dalyvavimas – nemokamas.
Jaunųjų talentų mentoriai
Nuo ankstyvos vaikystės tyrinėjanti ir eksperimentuojanti įvairiose meno srityse, o vos sulaukusi 18 Austė pamažu pradėjo dirbti grafinio dizaino srityje. Ji studijavo grafinį dizainą ir vizualiųjų komunikacijų magistrą, o paraleliai jau kone dešimtmetį tęsia kelionę skaitmeninio dizaino srityje kartu su Bettr studija. Sutrupintai dažniausiai prisistato studijos meno vadove, tačiau po tuo telpa aibė mažos studijos kasdienių darbų: dizaino procesai, idėjos, darbas su klientais, dizaineriais, programuotojais ir dar daugiau.
Dirbęs visose didžiausiose šalies reklamos agentūrose, rankose laikęs tokius apdovanojimus kaip D&AD pieštukas, ADC, NAPA įvertinimus už pakuočių dizainą ir daug kitų. Ilgametis tarptautinių web dizaino apdovanojimų „Awwwards“ žiuri narys. Justinas per daugelį metų rinkoje susidūrė su tiek klientų, projektų ir dizaino aspektų, kad multidisciplininis meno vadovas turėtų būti prirašyta šalia jo vardo ir pavardės. Tačiau mylimiausiu darbiniu iššūkiu, o kartu ir hobiu Justinui vis dar išlieka logotipų kūryba.
Konceptualus Monikos požiūris į kūrybą yra apgalvotas ir intuityvus. Ji ištraukia objektus iš įprasto konteksto ir kuria unikalius pasaulius bei pasakojimus naudodamasi jais. Pagrindinės jos tyrimais pagrįstos praktikos temos – įprasti kasdienio gyvenimo įvykiai, vieta,žmogaus tapatybė, atsitiktinumas.
Gabija – pakuočių dizainerė ir prisiekusi keliautoja, Great & Golden studijos dizaino vadovė. Atomic Garden dėstytoja, buvusi NAPA komisijos narė, kalbėtoja ir kelis kartus prisidėjusi prie organizavimo, dizaino srityje dirba apie 13 metų – paskyrė save darbui su pakuotėmis. Gabija neatsilieka nuo naujausių tendencijų dizaino pasaulyje, džiūgauja gavusi iššūkių pritaikyti novatoriškas technologijas savo darbuose, pasižymi nuoseklumu ir kruopštumu, iš savęs ir aplinkinių reikalauja tik aukščiausios kokybės.
Kūrybos vadovės nuotykiai reklamos agentūroje ir darbas su prekės ženklais Lietuvoje - drąsiausiais, didžiausiais, naujausiais, keisčiausiais. Pastaraisiais metais smalsumas Mariją atvedė į prekės ženklo strategės rolę, o visa sukaupta patirtis pamažu virsta stipriu kūrybiniu indėliu ir šviežiais pasakojimais komunikacijoje.
Iliustratorė bei sienų menininkė. Iliustraciją atrado grafinio dizaino studijų Portugalijoje metu. Nuo to laiko ši sritis įsuko į nuostabių projektų sukūrį. Didelę kūrybos dalį užima muralizmas, kitaip - sienų menas. Dirbo su tokiais klientais kaip “Tarptautinis Vilniaus oro uostas” , “Delfi”, “Caffeine”, “Panorama”, “Telia”. Pastaraisiais metais, sėmėsi kultūrinio įkvėpimo ir idėjų naujiems kūriniams gyvendama Berlyne.
The Atomic Garden Vilnius pristato kūrybines dirbtuves "Creativity for Visual Communicators"
David Reid Anderson karjerą pradėjo nuo kūrybininko kėdės reklamos agentūrose Didžiojoje Britanijoje, tačiau noras pakeisti požiūrį į mokymosi procesą pastūmėjo jį edukacijos link. Davidas įsitikinęs – jei iš tikrųjų nori išmokti, svarbiausia yra užduotiklausimus (ir užduoti jų daug!). Pagal šį principą jis padėjo sukonstruoti kūrybinių studijų programas tokiuose Jungtinės Karalystės universitetuose kaip University for Creative Arts bei Leeds Arts University.
Kaip mūsų smegenys priima informaciją ir ją paverčia vaizdais? Priimta manyti, kad tai įvyksta tiesiog savaime, dirbant prie konkrečios idėjos. Visgi, tai užtrunka. Dažnai darome dalykus vien tam, kad juos darytume, tačiau, jeigu pradėtume klausinėti ir kiekvieną užduotį priimtume kaip galimybę spręsti problemas? Prieš tai verta atsakyti į tris K: Ką? Kaip? Kodėl? Workshopo metuir mokysimės tai daryti.
Šių kūrybinių dirbtuvių variacijos ne kartą buvo įgyvendintos po „The Atomic Garden” stogu: tiek atominio reklamos kūryboskurso mokiniai, tiek startuolių atstovai jai negailėdavo komplimentų. Atsižvelgusi į tai, reklamos ir kūrybiškumo mokykla dovanoja jį ADC jauniesiems talentams.
Vietų skaičius ribotas, todėl būtina užpildyti registracijos formą.
Kūrybinė sesija vyks kitądien (rugsėjo 13-ą) po festivalio „ADC*LT 2024", tad visa pastarojo metu gauta informacija bus itin tikslingai nukreipta.
© 2023 ADC Lietuva.