ADC*LT 2024 apdovanojimų komisija
Šių metų komisija – marga kaip visuomet ir tokia, kuri mato didesnį paveikslą. Todėl vertins ne tik detales, kruopštumą ir amato kokybę, bet ir kontekstą, bei darbų galimybe varžytis tarptautiniuose konkursuose.
Ir šiemet komisiją padalysime į dvi dalis: dizaino bei reklamos. Tiesa, šįkart įteiksime ir du Grand Prix, kuriuose išrinks dedikuotos komisijos. O jų darbą ir vėl kviesime stebėti jaunuosius dizainerius bei kūrybininkus, kurie ne tik išvys kaip atrodo konkurso užkulisiai, bet ir išsineš idėjų, kaip paruošti kitų metų konkurso darbus.
Dizaino komisija
Alex Center yra Brukline gyvenantis dizaineris ir apdovanojimus pelniusios prekės ženklų kompanijos „CENTER“ įkūrėjas. Prieš atidarydamas savo studiją 2018 m., jis dešimtmetį dirbo „The Coca-Cola Company“, kur, kaip dizaino vadovas vystė viziją gėrimų prekių ženklų: „vitaminwater“, „POWERADE“ ir „smartwater“.
Per savo karjerą Aleksas padėjo sukurti kelių milijardų dolerių vertės prekės ženklus, sukūrė milijonų žmonių rankose esančias pakuotes ir vedė pagrindines diskusijas visame pasaulyje. Šiandien jis ir „CENTER“ komanda žaidžia kultūros centre, bendradarbiauja su tokiomis ikonomis kaip „Apple“, „New Balance“ ir „Coinbase“, „Kin Euphorics“, „Magic Spoon“ ir „Liquid death“ bei kuria naujus pasaulinius prekių ženklus, tokius kaip „United Sodas of America“, „Pavise and Butter“.
Alex taip pat yra SVA Branding magistro studijų programos mentorius ir nepaprastai populiaraus podcast'o „Front & Center“ vedėjas. Savo asmeniniu laiku jis palaiko mėlynai oranžinę vilkinčią NY komandą bei leidžia laiką su žmona Jacquelyn De Jesu.
Plačiau apie CENTER
Christopher Noort yra Olandijos daugiadisciplinis dizaineris, smalsus naujoms dizaino priemonėms ir aistringas ekspghrimentinei tipografijai.
Jis atsakingas už vadovavimą daugeliui projektų, tokių kaip „Juta Jazz“, „Club NXT“, „D&AD Creativity Festival 2023“, „MTV VMA“ kampanija ir „Spotify Music + Talk“ skaitmeninė tapatybė.
Plačiau apie Studio DUMBAR
Iš Švedijos kilęs Erik turi daugiau nei 20 metų patirties kuriant prekės ženklus. Pradėjęs prekės ženklo dizaino vadovo pareigas Spotify, Erik dabar vadovauja visai kūrybinei komandai. Erik indėlis projektuose, skirtuose tokiems prekių ženklams kaip „Spotify“, „Sony Music“, „Nike“ ir „Discord“, pelnė daugiau nei 100 apdovanojimų, įskaitant auksinius apdovanojimus „Cannes Lions“, „D&AD“, „One Show“ ir ADC. Jo darbai taip pat buvo pristatyti didžiuosiuose spaudos leidiniuose, tokiuose kaip „Billboard“, „Forbes“, „Fast Company“ ir „Wired“.
Plačiau apie Studio Herrström
Justina yra „Sons & Daughters ID” dizaino vadovė. Ji tiki, kad išskirtinės dizaino sistemos yra daugiau nei tik elementų rinkiniai; tai vizualinės aplinkos, kurios suteikia prekės ženklams gyvybės.
Tai matyti jos darbuose, kurie buvo pripažinti tiek vietiniu, tiek tarptautiniu mastu, įskaitant apdovanojimus iš „ADC*LT“ ir „ADC Europe“. Justina taip pat atstovavo Lietuvą 2023 metų „Young Cannes Lions“ konkurse Kanuose, kur savo kūrybiškumą pristatė pasaulinei auditorijai. Justinos darbai yra įvertinti dizaino pasaulyje žinomuose leidiniuose, tokiuose kaip „The Brand Identity“, „Mindsparkle Mag“, „It's Nice That“ ir „Brand New“.
Plačiau apie Sons & Daughters ID
Po grafikos dizaino studijų Hagos Karališkojoje akademijoje Monika grįžo į Lietuvą dirbti su vietos prekių ženklais. Šiandien ji skaičiuoja daugiau nei dešimtmetį patirties su didžiausiais šalies klientais. Monikos profesinės kompetencijos skleidžiasi kuriant vizualinius identitetus, reklamines ir socialines kampanijas, ieškant joms taikliausių ir originaliausių vizualinių išraiškų.
Monika yra nepriklausomos kūrybinės agentūros „Autoriai“ meno vadovė, kasdien su komanda ieškanti sprendimų, kad vaizdinių kalba atlieptų strateginius ir idėjinius tikslus. Su agentūros komanda Monika buvo įvertinta daugybėje vietos ir tarptautinių apdovanojimų, „ADC*LT“, „Geras dizainas“, „BalticBest“, triskart pripažinta metų agentūra „Mi:t&links“ apdovanojimuose.
Plačiau apie autoriai
Marius yra multidiscipilninis dizaineris, šiuo metu dirbantis visame pasaulyje žinomoje prekės ženklų studijoje „Koto“. Aistra kurti novatoriškus ir nesenstančius prekės ženklus leido jam dirbti įvairiose kūrybinėse agentūrose Vilniuje, Londone, Kopenhagoje, o dabar ir Berlyne. „Koto“ Marius dirbo su tokiais klientais kaip „Amazon Music“, „Gustini“, „Ecosia“, „Amp“, „Walkie Talkie“.
Plačiau apie Koto Studio
Reklamos komisija
„Gabriel Mattar reklamos srityje dirba daugiau metų, nei norėtų prisipažinti.Gabriel kilęs iš Brazilijos, tačiau dėl gero oro ir puikaus humoro jausmo jis persikėlė į Vokietiją.
Jis dirbo Europoje, Azijoje, Šiaurės ir Pietų Amerikoje, šiuo metu yra „Innocean Berlin“ vyriausiasis kūrybos vadovas. Jo karjera apima pareigas DDB Brazil, Goodby Silverstein & Partners ir DDB Berlin, kur jis kartu su partneriu Ricardo Wolffu tapo vykdančiuoju kūrybos direktoriumi. Kartu jie persikėlė į Innocean Europe, kad atidarytų biurą Berlyne ir kūrybiškai prižiūrėtų visą Europos rinką.
Jiems vadovaujant, Innocean Berlin vos per trejus metus tapo ir daugiausiai apdovanojimų 2020 m. „Eurobest“ pelniusia Vokietijos agentūra su precedento neturinčiais trimis „Grand Prix“ trofėjais. Kūrybinis duetas taip pat apdovanotas pirmuoju Vokietijoje Titano liūtu už kūrinį „Uncensored Playlist“, skirtu organizacijai „Reporters without borders“.
"Gun Report" Gabrielių pripažino 7-uoju labiausiai apdovanotu kūrėju pasaulyje. Jis yra pelnęs daugiau nei 300 šio lauko apdovanojimų, o tai suteikė didžiulį džiaugsmą ne tik jo tėvams, bet ir 5 klasės matematikos mokytojai. Kadangi jie visi dabar įsitikinę, kad reklama priima bet ką.
Olga turi 12 metų patirtį reklamos, komunikacijos, gamybos srityse.
Nuo 2017 m. ji eina kūrybinės prodiuserės pareigas „Postmen“. Prieš tai ji dirbo BBC, BBC Sport ir IMG Media Jungtinėje Karalystėje.
Kartu su „Postmen“ ji sukūrė ir įgyvendino daugybę sėkmingų projektų, įskaitant kampanijas UNICEF, UNFPA, UN Women, Nova Poshta, Darnytsia, PrivatBank, Ukrainos geležinkeliams, Electrolux ir kt. Šie projektai pelnė Ukrainos ir tarptautinius apdovanojimus kūrybiniuose festivaliuose, tokiuose kaip KIAF. , EPICA, Cannes Lions, Eurobest, ADC Europe, Golden Drum ir kt., taip pat efektyvumo festivalius Effie Ukraine ir Effie Europe.
2021 ir 2023 metais „Postmen“ du kartus buvo pripažinta geriausia komunikacijos agentūra Ukrainoje.
Kūrybos vadovas ir partneris agentūroje Fabula Rud Pedersen Group. Reklamoje jau virš 10 metų. Dirbęs daugelyje Lietuvos reklamos agentūrų: Love, TBWA, McCann/TRUTH, Not Perfect. Darbai įvertinti įvairiuose Lietuvos ir pasaulio kūrybingumo konkursuose. Pernai su agentūra FABULA Baltic Best reitinge tapome pirmi Lietuvoje.
Dirbdamas komunikacijos agentūroje bandau į reklamą atvesti daugiau komunikacijos, o į komunikaciją daugiau reklamos. Toks požiūris per paskutinius metus leido sukurti ryškių ir sėkmingų projektų.
Rasa Misiūnaitė yra MILK strategijų vadovė ir agentūroje dirba jau nepadoriai ilgai, visus 12 metų. Per šį laiką Rasa prikaupė patirties su vietiniais ir tarptautiniais prekės ženklais, tarp kurių IKEA, Telia, Ežys, Ignitis group, Lietuvos oro uostai, Huracan Coffee, BARBORA, Rimi Baltics, Maxima, Rimi Baltics, IKI, Luminor, DNB ir daugelis kitų. Rasa apie prekės ženklų strategiją pasakoja ne tik klientams. Ji yra Vilniaus universiteto verslo mokyklos Strategic Brand Management kurso lektorė.
Rasa dirbo Password, Baltic Best, AdForum PHNX konkursų komisijose. Vertindama kūrybinius darbus ji visada atsižvelgia ne tik į idėjų šviežumą, bet ir agentūrų gebėjimą atrasti balansą tarp ilgalaikio prekės ženklo kuriamo įvaizdžio ir besikeičiančio pasaulio aktualijų.
Pradėjęs karjerą Italijoje, Luca persikėlė į Londoną ir tobulino savo įgūdžius tokiose agentūrose kaip „Mother“, „72&Sunny“ ir „Ogilvy“. Turėdamas aistrą prasmingiems projektams, jis atliko pagrindinį vaidmenį tokiose pasaulinėse kampanijose kaip Dove „Tikras grožis“ ir „Mastercard“ „Priceless“. Šiuo metu jis prižiūri Mastercard sąskaitą visuose McCann ir MRM biuruose Europoje.
Jo darbai buvo apdovanoti visuose pagrindiniuose reklamos festivaliuose, įskaitant Titanium Lion ir daugkartinį Grand Prix Kanuose, D&AD Black Pencil ir One Show Penta Pencil.
Šiuo metu Truth. agentūroje kūrybos vadovu ir vyresniuoju meno vadovu dirbantį Ugnių iki čia atvedė ilgas ir neįprastai vingiuotas kelias reklamos industrijoje. Pabaigtos tiek reklamos vadybos, tiek kūrybos studijos bei eilė metų darbo įvairiose Lietuvos agentūrose ir tekstų kūrėjo, ir meno vadovo kėdėse.
Jei reikėtų pasigirti, iš nuopelnų įvairiuose reklamos festivaliuose, Ugnius galėtų išskirti daugiausiai Lietuvos kunigų supykdžiusia ir netikėčiausius pasaulio kampelius pasiekusia "Vilnius – The G-spot of Europe" kampanija, prasmingiausiais reklamos karjeroje darbais su "Blue-Yellow" organizacija, bei išskirtiniais darbais mados komunikacijos kategorijoje.
Festivalio datos
2024 Liepos 16 d.
Darbų aplikavimo startas
2024 Liepos 26 d.
Ankstyvųjų (Early Birds) darbų aplikavimo pabaiga
2024 Rugpjūčio 14 d. Rugpjūčio 20 d.
Darbų aplikavimo pabaiga
2024 Rugsėjo 5 d.
Trumpojo sąrašo (shortlist) paskelbimas
2024 Rugsėjo 12 d.
Konferencija ir apdovanojimai
Jaunieji komisijos nariai
Tęsiame pernai pradėtą tradiciją. Jau antrą kartą į festivalio darbų vertinimo užkulisius įsileisime teisėjavimo patirties neturinčius stebėtojus. Tiek dirbančius agentūrose, tiek laisvai samdomus jaunus ir smalsius žmones. Jie neturės balsavimo teisės, tačiau galės išgirsti, kokios diskusijos vyksta ieškant skirtumų tarp aukso ir sidabro ir kokiomis sąvokomis operuoja žmonės, už diržo turintys daug metų patirties ir skirtingų prabų metalo.
Turime dvi komisijas (reklamos ir dizaino kategorijų) ir kiekvienai atitinkamai rinksime po du jaunuosius komisijos narius. Kandidatuoti gali net tik LDA nariai, tačiau pastariesiems bus teikiamas prioritetas.
Terminas, kuomet priimame registracijas yra iki rugsėjo 3 d.
Kategorijos
A. INTEGRACIJOS IR INOVACIJOS
A1 Integruotos kampanijos
A2 Geriausias technologijų panaudojimas
A3 Turinio idėjos
A4 Kita
B. VIDEO IR AUDIO
B1 Televizija ir kinas
B2 Internetiniai video
B3 Radio reklama
B4 Animacija, VFX ir 3D meistrystė
B5 Garso dizainas ir meistrystė
B6 Kita
C. INTERAKTYVŪS IR SKAITMENINIAI SPRENDIMAI
C1 Interneto svetainės
C2 Socialinės medijos sprendimai
C3 Interneto baneriai (įskaitant rich media, pop-up ir pan.)
C4 Mobilios programėlės
C5 Kita
D. DIZAINAS IR MEISTRYSTĖ
D1 Naujo prekės ženklo vizualinis identitetas
D2 Prekės ženklo atnaujinimas
D3 Logotipas
D4 Tipografija (šrifto dizainas, šrifto panaudojimas)
D5 Pakuotė
D6 Leidinių dizainas (knygos dizainas, žurnalai, korporatyviniai leidiniai, ataskaitos)
D7 Grafinė komunikacija (plakatai, skrajutės, duomenų vizualizavimas ir t.t.)
D8 Iliustracija
D9 Fotografija
D10 Erdvės ir patirties/patyriminis dizainas
D11 UX/UI dizainas
D12 Žaidimų dizainas
D13 Kita
E. SPAUDOS IR LAUKO REKLAMA
E1 Vidaus ir išorės reklama pristato JcDecaux
E2 Reklama laikraščiuose ir žurnaluose pristato ŽMONĖS
E3 Skaitmeniniai ekranai pristato JcDecaux
E4 Kita
F. AKTYVACIJOS IR NAUJOJI MEDIA
pristato B2Screen
F1 Aktyvacijos ir pardavimų skatinimas
F2 Netradiciniai sprendimai pasinaudojant aplinka (ambient)
F3 Gyvai atliekami triukai ir pasirodymai (stunts)
F4 Netradicinis media kanalų panaudojimas
F5 Renginiai
F6 Kita
G. SOCIALINĖ REKLAMA pristato 15 min
G1 Socialinės reklamos ir labdaros kampanijos
G2 Pavieniai socialinės reklamos ir labdaros sprendimai
G3 Prekės ženklų socialinės atsakomybės kampanijos
G4 Pavieniai prekės ženklų socialinės atsakomybės sprendimai
G5 Pagalbos Ukrainai kampanijos
G6 Kita
Apdovanojimų taisyklės
© 2023 ADC Lietuva.