Konferencijos programa
10:00
INTRO
10:10 – 10:50
Pokalbis:
Aleksandra Kingo ir Aistė Jurė
An Ode To Procrastination
10:50 – 11:30
Mykolas Saulytis
(THE CRITICAL)
Nėra blogo šrifto
11:30 – 11:50
PERTRAUKA
11:50 – 12:30
Cat How
(HOW&HOW)
The Never Ending Story
12:30 – 13:10
Ricky Solano
(DAVID MADRID)
Be More Latino
13:10 – 14:10
PIETŪS
14:10 – 14:50
James Kape
(OMSE)
The Ducks Legs
14:50 – 15:30
Diskusija:
Šarūnas Mikelevičius
(HAVAS GROUP LIETUVA)
Nerijus Keblys
(TAKTIKA STUDIO)
Arnas Aukštikalnis
(NORD SECURITY)
Gabija Vanagė
(DIZAINO SPARNAI)
Moderuoja:
Augustinas Paukštė
(ANDSTUDIO)
Jaunieji talentai: kaip jų rasti ir ką jiems duoti?
15:30 – 15:50
PERTRAUKA
15:50 – 16:30
Folker Wrage
(WRAGE / ANTWORT)
Kick out the dicks! How to be nice in the age of assholes
16:30 – 17:10
Leo Porto, Felipe Rocha
(PORTO ROCHA)
Where does design go from here?
19:00
APDOVANOJIMAI
Konferencijos pranešėjai
WHERE DOES DESIGN GO FROM HERE. Būtent šią temą festivalio konferencijos metu nagrinės Niujorke įsikūrusios agentūros PORTO ROCHA įkūrėjai Leo Porto ir Felipe Rocha. Savo pranešimo metu dizaino meistrai aptars ne tik savo nueitą kūrybinį kelią, bet ir kvies iš arčiau patyrinėti paradigmos pokyčius, darančius įtaką šiuolaikiniams ir būsimiems dizaineriams.
THE NEVER ENDING STORY. Ženklodaros agentūros HOW&HOW įkūrėja, vadovė ir vykdančioji kūrybos vadovė Cat How šių metų konferencijos metu kvies pasikalbėti apie prekių ženklų naratyvus ir rinkoje esančius stiprius jų pavyzdžius. Pranešimo metu kūrėja taip pat pasidalins jos agentūros įgyvendintais projektais šia tema bei papasakos, kokias priemones bei praktikas taiko agentūra HOW&HOW, siekiant kilstelėti rinkos standartus lyčių lygybės klausimu.
BE MORE LATINO. Prestižinėje agentūroje DAVID Madrid vyriausiojo kūrybininko rolę užimantis Ricky Solano konferencijos metu pasidalins patirtimis, kaip jo kolektyvistinis Lotynų Amerikos kultūros paveldas padėjo prisitaikyti prie Europos reklamos industrijos vingrybių ir netgi leido padėti kitiems. Pasak kūrybininko, mes keičiame „brief‘us“, keičiame klientus, agentūras, šalis ar net žemynus – mes keičiamės nuolat, kaip ir pati reklamos industrija. Savo pranešimo metu Ricky plačiau papasakos, kaip savo kultūros paveldą jis pavertė darbo metodu, padedančiu prisitaikyti prie pokyčių ir kaip tai leido jam ne tik augti, bet ir auginti jį supančius kūrėjus.
KICK OUT THE DICKS! HOW TO BE NICE IN THE AGE OF ASSHOLES. Šį žmogų galima vadinti tikru reklamos kūrybos meistru, galinčiu pasigirti spalvinga darbų dosjė ir ilgamete patirtimi. Folker dirbo bene septyniose agentūrose ir jaučiasi laisvai praktiškai visose reklamos srityse. Šįmet konferencijos metu jis ne tik dalinsis savo patirtimi, bet ir kvies narplioti išties aštrią temą – kaip išlikti maloniu „šunsnukių amžiuje“. Pasak kūrėjo, tai yra viena mėgstamiausių jo temų, mat tokie socialiniai tinklai kaip „LinkedIn“ neretai sukuria įspūdį, kad visi reklamos industrijos atstovai yra itin kūrybingi ir ypač sėkmingi, nors tai nebūtinai gali būti tiesa. Folker Wrage siūlys kartu nagrinėti šią temą ir tai, kokį poveikį tai daro jauniesiems kūrėjams bei kaip „šunsnukių amžius“ apibrėžia lyderystės temą kūrybos industrijoje.
NĖRA BLOGO ŠRIFTO. Agentūroje CRITICAL besidarbuojantis ir tikras dizaino meistras Mykolas Saulytis konferencijoje jus kvies pasikalbėti apie raides, jų įtaką ir svarbą kūrybos bei dizaino pasaulyje. Kūrėjas pasidalins savo patirtimis ir tipografinių kelionių vingrybėmis, įkvepiančiais savo bei kitų kūrėjų darbų pavyzdžiais. Ar tikrai nėra blogo šrifto?
THE DUCKS LEGS. Kūrybinės studijos OMSE įkūrėjas ir vienas iš kūrybos vadovų James Kape tiki, kad įkvėpimas prasmingiems ir akį traukiantiems sprendimams yra aplink mus, o juo pasinaudoti gali bet kas. Šis kūrėjas dalijosi savo nuomone prekių ženklų kūrimo tema su tokiais leidiniais kaip „Creative Review“ ir „The Brand Identity“, o jau spalio 13 d. jo pranešimą galėsite išgirsti ir jūs. James kalbės apie tai, ką iš tikrųjų reiškia auginti agentūrą ir su kokiais netikėtais sunkumais susiduriama šioje kelionėje.
Festivalio vieta
Sveiki atvykę į „Cyber City“ – dinamišką ir perspektyvų miestą mieste. Šis technologijų centras vienija dešimtis pasaulinių kompanijų, kurios nariai kasdien keičiasi žiniomis, auga ir kuria kartu. Čia įsikūrusi ir „Nord Security“, pasaulyje pirmaujanti kibernetinio saugumo sprendimų tiekėja. Savo istoriją pradėjusi 2012 metais, šiandien ji turi daugiau nei 1500 darbuotojų, kuriančių saugią kibernetinę ateitį milijonams žmonių visame pasaulyje. Pernai technologijų vienaragiu tapusiai „Nord Security“ priklauso šie ekspertų pripažinti bei vartotojų pamėgti kibernetinio saugumo produktai – „NordVPN“, „NordLayer“, „NordPass“ ir „NordLocker“.
© 2023 ADC Lietuva.