Konferencijos programa

09:00

INTRO

09:10 – 10:30

Moderuoja:
Aistė Jurė ir Miglė Rudaitytė

FRESH TALENT MARKET
Fueled by BURGA

10:30 – 11:00

Indrė Tamelė

Surfshark

11:00 – 11:40

Andrew Kitchener

Ragged Edge

11:40 – 12:10

Catalin Rusu ir Rimantas Stanevičius

Q&A: Rusu+Bortun

12:10 – 13:00

PERTRAUKA

13:00 – 13:30

Moderuoja:
Augustinas Paukštė
Dalyviai:
Kosta Schneider
Paulius Ambrazevičius
Linas Migonis

Diskusija: Humoras kūryboje – tarp „fun” ir „too much”

13:30 – 14:00

Edgaras Petručionis

BURGA

14:00 – 14:40

Fernando Silva

UZINA

14:40 – 15:20

Phil Rosieur

NOT Wieden+Kennedy

15:20 – 16:10

Andrea Trabucco-Campos

Pentagram

16:10 – 17:00

Brian Collins

COLLINS

17:00 – 18:00

PERTRAUKA

18:00

APDOVANOJIMAI

Konferencijos pranešėjai

Brian

Brian Collins, Co-founder at COLLINS

Brian Collins yra dizaineris ir agentūros COLLINS bendraįkūrėjas. Šiuo metu ši dizaino ir verslo transformacijos agentūra turi biurus San Franciske ir Niujorke. Dešimtmetį prieš įkuriant COLLINS, Brian buvo vyresnysis kūrybos vadovas Ogilvy Worldwide agentūroje esančiame prekių ženklų ir inovacijų departamente. 2005-aisiais žurnalas „Fast Company“ titulavo Brian Collins „Amerikos Dizaino Meistru“. COLLINS nuolat laimi „Metų agentūros“ apdovanojimus teikiamus žurnalo „AdAge“, o klientų sąrašas pasipildė tokiais prekių ženklais kaip „Spotify“, „Facebook“, „Instagram“, „Robinhood“, „Nike“, „sweetgreen“, „Airbnb“, „The Guggenheim Mueseum“ ir „Google“. Negana to, jis būvo pirmasis grafikos dizaineris pakviestas dalyvauti „Pasaulio ekonomikos forume“ Davose. Šiuo metu Brian gyvena Manhatene ir Cape Cod, kur turi sukaupęs gerokai per daug knygų.

Andrea

Andrea Trabucco-Campos, Partner at Pentagram

Andrea Trabucco-Campos yra „Pentagram“ partneris, nepriklausomo mažų tiražų leidėjo „Vernacular“ įkūrėjas ir SVA bei Jeilio universitetų profesorius. Andrea yra grafikos ir šriftų dizaineris, kurio praktikoje naudojama tipografija ir elgsena siekiant sukurti transformatyvias vizualines tapatybes. Aktyviai dirbdamas su naujomis technologijomis, pvz., dirbtiniu intelektu, savo darbuose jis tiria jų vaidmenį dizaino procese, amatų ir kultūros plėtroje. Jo darbai apima tiek skaitmeninę, tiek materialią sritis, įskaitant prekės ženklų tapatybes ir sistemas, svetaines ir programas, knygas ir redakcinius darbus, judesį ir sąveiką, ženklus ir aplinką bei individualizuotus šriftus.

Andrew

Andrew Kitchener, Associate Creative Director at Ragged Edge

Andrew yra asocijuotas kūrybos direktorius „Ragged Edge“ – prekės ženklo kompanijoje, skirtoje žmonėms, kurie nesitenkina vidutinybe. 18 metų „Ragged Edge“ padėjo partneriams, tarp kurių „Wise“, „Papier“, „Mindful Chef“, „Zoe“, „Eager“ ir „Globe-Trotter“, naudoti prekės ženklą, kad apibrėžtų, sukurtų ir įsipareigotų skirtumui.

Phil

Phil Rosieur, Creative Director at NOT Wieden+Kennedy

Gimęs ir augęs Naujojoje Zelandijoje. Nuo 2017-ųjų metų dirba W+K NOT ir W+K agentūrose. Rankas pridėti teko prie visko: nuo Naujosios Zelandijos gatvės mados prekių ženklų ir muzikos įrašų kompanijų ar politikų, iki darbo su hakeriais. Galiausiai Philui teko dirbti su tokiais prekių ženklais kaip „Ford“, „Upwork“, „Sainsbury“, „Kahlua“ ir, žinoma, „Nike“, kuriam padėjo tapti kultūriškai aktuliu formuojant bendruomenę, skonį ir nuoseklumą. Jo kūrybiškumas dedikuotas dalykų augimui, kūrimui ir taisyklių laužimui.

Edgaras

Edgaras Petručionis, Director of Brand at BURGA

BURGA prekės ženklo vadovas, tarptautinės patirties reklamos industrijoje turintis strategijų ekspertas. Jo karjera apima ne tik Baltijos šalis, bet ir darbą Jungtinėje Karalystėje, Prancūzijoje bei JAV. Per savo karjerą jis prisidėjo prie daugiau nei 400 prekių ženklų sėkmės visame pasaulyje, tarp jų – KFC, Mercedes-Benz, Apple, JBL, Red Bull ir Alpine.

Indre

Indrė Tamelė, Brand Activation Lead at Surfshark

„Surfshark” prekės ženklo kampanijų vadovė, besispecializuojanti kūrybinių eksperimentų, patyriminės rinkodaros bei interaktyvių kampanijų srityse. Indrė vadovo įvairioms iniciatyvoms – nuo didelio masto TV kampanijų JAV iki inovatyvių partizaninių reklamų. Kombinuodama strateginę viziją su praktiniu įgyvendinimu, Indrė nuolatos siekia, kad prekės ženklas išsiskirtų netikėtais bei įsimintinais būdais. „Surfshark” yra 2018 m. Lietuvoje įkurta tarptautinė kibernetinio saugumo bendrovė, vystanti produktus „Surfshark VPN”, „Surfshark Antivirus”, „Alternative ID”, „Surfshark Alert” bei „Incogni”.
2022 m. „Surfshark” kartu su „Nord Security” paskelbti antruoju oficialiu vienaragiu Lietuvoje. 2025 m. „Surfshark” antrą kartą pateko į prestižinį „Financial Times” 1000 greičiausiai augančių Europos įmonių reitingą.

Fernando

Fernando Silva, Senior Copywriter at UZINA

Fernando gimė ankstyvaisiais 90-aisiais ir pradėjo mokytis reklamos būdamas vos keturiolikos. Vėliau jis baigė rinkodaros komunikacijos mokslus ir greta to tapo sertifikuotu edukatoriumi. Per daugiau nei 12 metų jis spėjo padirbti ir su nepriklausomomis agentūromis, ir su didžiaisiais agentūrų tinklais, kol galiausiai prisijungė prie UZINA, kur dabar yra vyresnysis kūrybininkas ir kūrybos supervizorius. Per savo karjerą jis dirbo su apdovanojimus pelniusiais projektais tokiems prekių ženklams kaip IKEA, „Samsung“, „Vodafone“ ir „Jameson“. Jo darbai įvertinti tokiuose festivaliuose kaip „Kanų liūtai“ „D&AD“, „One Show“, CCP, ADC*E, „El Ojo“, „NY Festivals“ ir Portugalijos „Effie“. Greta darbo reklamos agentūroje jis yra dėstytojas „Brother Lisbon“ ir jau išdėstė daugiau nei 300 valandų paskaitų apie kūrybą, tekstų rašymą ir turinį. Fernando kažkurią dieną planuoja pasidaryti tatuiruotę su žodžiais „YOUR AD HERE“.

Kosta

Kosta Schneider, Chief Creative Director at Publicis Groupe (UA & CZ)

Kosta yra patyręs kūrybos lyderis ir „Art Directors Club Ukraine“ prezidentas. Jo rankose net 7 „Kanų liūtai“ tarp kurių ir pirmasis aukso apdovanojimas Ukrainai. Greta to, jo sąskaitoje daugiau nei 300 apdovanojimų tokiuose festivaliuose kaip „Effie Europe“, D&AD, „The One Show“, „Epica“, „Clio“, „Andy“ ir daugybėje kitų. Jis buvo pirmasis Ukrainos atstovas „Kanų lūtų“, D&AD“, „The One Show“ ir kitų apdovanojimų komisijose. Kosta tiki, kad nėra nieko neįmanomo, jei nepasiduodi.

Catalin

Catalin Rusu, Co-founder at Rusu+Borțun

Gimęs 1980-aisiais, Catalin jau du dešimtmečius padeda kurti idėjas, prekių ženklus ir komandas, kurios kuria pokytį. Jau 2008-ais Catalin tapo „Rusu+Bortun“ bendraįkūrėju ir būdamas tiek agentūros vyriausiuoju kūrybos vadovu, tiek direktoriumi, padeda prekių ženklams augti per strateginį kūrybiškumą ir integruotą mąstymą. Nuo 2010-ųjų jis aktyviai formuoja visą industriją būdamas prekių ženklų konsultantu, tarptautinių komisijų nariu (ADC Europe, Effie, Golden Drum, Kyiv IAF, Ad Black Sea) bei pranešėju kalbančiu tokiomis temomis kaip asmeninis prekės ženklas, kūrybiškumas ir verslumas. Catalin darbai įvertinti tokiuose konkursuose kaip Effie Awards, Golden Drum, AdPrint, ADC Awards, Rebrand 100, Sabre Awards, Fibra Awards ir ADC Europe by The One Club. Jis taip pat baigė IAA School ir Berlin School of Creative Leadership. Šiuo metu jis yra ADC Romania vice prezidentas ir ADC Europe tarybos narys. Nuo 2012-ųjų Catalin yra tėtis, o nuo pat pradžių – nerūkantis žmogus.

Festivalio vieta

494887557_639892052415264_8388476648760960058_n

Šiemet susitinkame Šv. Kotrynos bažnyčioje, Vilniuje. Tai vieta, kuri matė visko, o dabar po savo skliautais ir ant scenos priims dizaino, reklamos ir kūrybiškumo dievukus. O gal demonus? Susitikime Šv. Kotrynos bažnyčioje ir drauge nuspręskime ar dar yra galimybių smagumui ir linksmumui prisikelti.

FESTIVALIO PARTNERIAI

Burga
Nord_Security
15
Zmones
JCDecaux
Talent_Garden
Open
CoAgency
Pergale
Vichy
Vilvi
Apolo
Piksel
Forads
xcelsior
Skandi

FESTIVALIO INICIATORIUS

lda_white

FESTIVALĮ REMIA

eev2o4Sw

© 2023 ADC Lietuva.